یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد
یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد

لطیفه های پ ن پ


*آب خونه قطع شده بود.بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد دوستم می پرسه زنگ لوله هاست؟

میگم پ ن پ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته!

 

  
  فامیلمون اومده میگه شما دانشجویی؟

گفتم پ ن پ پشت کنکور مهدکودک گیر کردم!

 

 

*یه گوسفند خریده بودیم بسته بودیمش به درخت که قربونیش کنیم

 

دختر خالم اومده می گه : آخــــــی می خوان این طفلی رو بکشن؟

پ نه پ کار بد کرده بستیمش به درخت درس عبرتی باشه واسه بقیه ی گوسفندا

 

 

*دارم کرکره مغازه رو می کشم پایین

 

یارو می گه : داری میبندی ؟

پ نه پ گرمم شده دارم با کرکره خودم رو باد میزنم


http://kids.tebyanyazd.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد