یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد
یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد

اینجا مردمرا زنده زنده آتش می زنند!+تصاویر

سکوت مرگبار مجامع جهانی و کشورهای غربی موجب شده تا مسلمانان میانمار ضمن زندگی در بدترین وضعیت ممکن، قربانی نسل کشی و خشونت های قومی و مذهبی در این کشور شوند. در جریان دور جدید نسل کشی مسلمانان، 20 پسر بچه مسلمان از مدرسه ربوده و پس از قطعه قطعه شدن، اجسادشان به آتش کشیده شده است.

ادامه مطلب ...

آدم کشی و جنایت در سوریه

سلام اول این خبرو خودمونی میگم بعد اگه خواستید متن کاملو بخونید
دو تا شهر شیعه نشین تو سوریه به نام های الزهرا و نبل هست که الان حدود 10 ماهیه که محاصره شده و هیچ اب و غذا و دارویی بعه مردمش نمیرسه چند روز پیش هم چند تا جوون می خواستن فرار کنن که 30 تاشونو سر بریدن 
غذاشونم برگ درختاس واین در حالیه که ما اصلا خبرم نداریم که چه خبر و اونجا این حدیث که میگه هرکس صدای فریاد مسلمان رو بشنوه و بی اعتنا رد بشهمسلمون نیست یادمون میاد
ازتون خواهش میکنم که هر کاری میتونید انجام بدید انجام بدید از اطلاعرسانی تا جمع اوری کمک مالی و از این حرفا


متن کامل در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

این است نتیجه هتک حرمت

این تصویر سر بریده نبش قبرکننده ی حجربن عدی است !!!!

موشک‌های دمشق اسرائیل را نشانه رفت


در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه، منابع آگاه در دمشق اعلام کردند، سوریه سامانه‌های موشکی خود را برای رویارویی با اسرائیل مستقر کرده و موشک‌هایش را به سوی سرزمین‌های اشغالی نشانه‌ رفته است.


ادامه مطلب ...

نبش قبر کنندگان

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ تصاویر تروریست‏های تکفیری که دست به جنایتی مبنی بر نبش قبر «حجر بن عدی» از صحابی پیامبر(ص) و امیرالمومنین علی‏(ع) زدند منتشر شد.

ادامه مطلب ...