یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد
یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد

جنگی که هست....

 مثل همیشه شروع میکنم به نام آن خالقی که من را آفرید تا آدم باشم ....


بسم الله الرحمن الرحیم


مدتی بود فکر میکردم که موضوع مطلب این ماهم چی باشه. اتفاقات زیاد رخ داده بود اما ذهن من یاری نمی کرد ....

اتفاقات سوریه از  یک طرف ، طرح های جدید بی بندوباری هدایت شده از بیرون  در کشور از طرف دیگر ، تهدید های آمریکا  و ورود و تشییع  چندین شهید گمنام و تفحص شده به کشور همه دست به دست هم داد تا مطلب این ماه من هم آماده بشه ...

ادامه مطلب ...

حکایت مادری که به دخترش پیوست

چندی پیش که خودشیفته خانوم اقدام به آزادی بیان البته از نظر خودش کرد حالا مادرش هم در کنار اون اقدام به کشف حجاب کرد 

مادری که در فیلم مادرانه الگوی مادربودن بود و حالا.....

اما به راستی اون به خاطر بازی خوبش انتخاب شده بود یا چیزای دیگه ای کسی که حتی قیافه اش هم به اون شوهر کشنتی گیرش نمی خورد   خودتون 

قضاوت کنید....


ی

اولین تکذیبی

افسران - مرضیه افخم تکذیب کرد

مرضیه افخم داشتن صفحه ای در فیس بوک را تکذیب کرد و گفت:امیر فرشاد ابراهیمی که الان در خارج از کشور میباشد این صفحه را ایجاد کرده و من از را ه ها ی قانونی پیگیری میکنم او یک ضد انقلابی است

شهدا شرمنده ایم


دلم گرفت وقتی می نوشتم شهدا شرمنده ایم ....


دلم گرفت وقتی که این همه بی حرمتی به خون شهدا را دیدم