یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد
یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد

راهیان نور بزرگترین اقدام فرهنگی است

همدان - معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: اردوهای راهیان نور بزرگترین و اثر گذارترین اقدام فرهنگی است. به گزارش ایرنا ˈعلیرضا قاسمی فرزادˈ روز یکشنبه در نشست هماهنگی اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی بیان کرد: رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت، ایثارگری و ولایت مداری شهدا است.

معاون استاندار همدان اضافه کرد: شهدا با نثار جان خود آرزوی پلید دشمنان را به یاس و نا امیدی مبدل کردند و امروز وظیفه ما ترویج و انتقال فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان منویات رهبری مبنی بر ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی اظهار داشت: سفر معظم له به سرزمین آکنده از نور موید همین امر است و مسوولان باید به این موضوع توجه کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این نشست گفت : چهارهزار دانشجو در قالب کاروان های راهیان نور از دانشگاه های این استان به مناطق عملیاتی کشور اعزام می شوند.

سرهنگ پاسدار ˈروح الله عروجیˈ هدف از اعزام اقشار مختلف جامعه به خصوص دانشجویان به مناطق عملیاتی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنا ساختن نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ به نسل جوان عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه همدان، راهیان نور را یک تور بصیرتی توصیف کرد و حضور در مشهد الشهدا و مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور را برای هر فردی لازم و ضروری دانست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد