یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد
یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد

خون شهدا

به برکت خون شهدا از گردنه سخت تحریم های اقتصادی عبور خواهیم کرد

به برکت خون شهدا از گردنه سخت تحریم های اقتصادی عبور خواهیم کرد

شهرری - معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری گفت: به برکت خون های مقدس شهدای گران سنگ انقلاب و دفاع مقدس از گردنه سخت تحریم های اقتصادی دشمنان عبور خواهیم کرد. به گزارش ایرنا، ˈامیرحسین باقرنژادˈ روز شنبه در جلسه بررسی اعزام نوروزی کاروان های راهیان نور که در محل سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، افزود: جنگ اقتصادی غرب علیه مردم ایران، نبردی مهم است که پیروز آن ملت ایران است.

وی اظهار کرد: نظام استکباری پاشنه آشیل برخورد خصمانه خود با ملت ایران را بر حوزه اقتصادی متمرکز کرده است که جا دارد با اتخاذ تصمیمات مهم و راهبردی از سوی دولت و مجلس و حمایت همه جانبه موثر در حوزه های اقتصادی از این گردنه به سلامت عبور کنیم.
باقرنژاد، تلاش برای حضور همه جانبه و اجرای تکالیف تمام دستگاهها و ادارات شهرستان در امر دستیابی به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه تامین آسایش و رفاه عمومی را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه که سرهنگ ابوالحسنی فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع)، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج، معاونین فرماندار، بخشداران، نمایندگان دستگاههای اجرایی و روسای مجامع صنفی تولیدی و توزیعی حضور داشتند در رابطه با چگونگی اعزام کاروان های نوروزی راهیان نور از شهرستان ری به مناطق عملیاتی تصمیم گیری شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد