یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد
یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد

حادثه 9 دی برگ برنده ملت ایران برای خاموش کردن فتنه بود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال:
حادثه 9 دی برگ برنده ملت ایران برای خاموش کردن فتنه بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال:
حادثه 9 دی برگ برنده ملت ایران برای خاموش کردن فتنه بود

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال گفت: حادثه عبرت‌آموز 9 دی برای همه ملت‌ها نشان از عزم و اراده ملت ایران برای سرکوب فتنه و عوامل آن بود که به همین منظور از این یوم‌الله به نام برگ برنده ملت ایران در سرکوبی فتنه یاد می‌شود.







به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد عابدی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت 9 دی اظهار داشت:‌ یکی از ارزشمندترین فرهنگ متعالی در مکتب اسلام توجه به تدین همراه با بصیرت است که ملت ما در تبعیت از فرمان ولایت فقیه خودجوش در صحنه مقابله با استکبار جهانی و ایادی اهریمنی آنها حاضر شده و در دفاع از احکام نورانی اسلام و مکتب امام حسین (ع) شکوه و عظمت حضور خود را به نمایش گذاشتند.
وی با بیان این‌که 9 دی امسال در مقطع حساس نزدیکی انتخابات مجلس برگزار می‌شود، تصریح کرد: پاسداشت این روز بعد از گذشت دو سال از حادثه 9 دی نشان می‌دهد که این ملت بار دیگر پشتیبان ولایت و اصول خلق شده در این نظام هستند و هرگز حاضر نیستند در این باب معامله‌ای بکنند.
عابدی در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که دشمنان برای انتخابات پیش رو نیز خواب‌های رنگینی دیده‌اند، خاطر نشان کرد: اگر به سرمایه عظیم و غنی خود توجه کنیم ملت ایران با مجهز شدن به عنصر بصیرت و ولایتمداری می‌تواند در صحنه 12 اسفند امسال نیز از آزمایش و امتحانی عظیم سربلند بیرون بیاید.
این مسئول یکی از تلاش‌های دشمنان را برای کم رنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات شایعه‌سازی‌های مختلف بیان کرد و ادامه داد: مردم ما آن قدر هوشیار هستند که بدون توجه به کمترین شایعات اصل نظام و ارزش‌های آن را مدنظر قرار دهند و با تبعیت از دستاوردهای حاصل شده اجازه کوچک‌ترین تخطی و تخلف را ندهند.
وی یکی دیگر از ویژگی‌های 9 دی امسال را بیداری کشورهای اسلامی و نشان این بیداری با قدرت نفوذ اسلام برشمرد و اضافه کرد: مردم دنیا با مشاهده حماسه 9 دی ملت ایران تقویت روحی شده و بعد از گذشت یک سال به صحنه آمدند تا در حمایت از مواضع استقلال‌طلبانه خود به دنیا اعلام کنند که اصول اسلامی و ارزشی هرگز پایمال شدنی نیست.
به گزارش فارس، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خلخال مهم‌ترین مؤلفه خلق حماسه 9 دی را تکیه ملت بر قدرت توحیدی و ایمانی برشمرد و گفت:‌ دشمنان تصور می‌کردند که اقدامات خبیث و فتنه‌طلبانه آنها مردم ایران را از اهدافشان دور می‌کند اما وقتی سیل خروشان مردم را در خیابان‌ها و کوچه‌ها مشاهده کردند به لانه خود خزیده و به دنبال راه فرار آمدند.
وی نزدیک شدن ملت ایران را به حضور حماسی در 12 اسفند بیان کرد و افزود: برنامه‌های سالروز حماسه 9 دی در خلخال از ساعت 10 صبح روز جمعه و در قالب نماز جمعه برگزار می‌شود و مردم بار دیگر با فریادهای خود فتنه‌گران را ذلیل و خوار می‌کنند.‌

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد