یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد
یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد

از جنجال سازی رسانه ای تا تخریب چهره نامزد مقابل

همواره رقابت سالم در بحث انتخابات مورد توجه همگان بود و از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

در انتخابات پیش رو نیز که فصل مهمی در انتخاب سرنوشت کشور می باشد این موضوع اهمیت ویژه ای پیدا می کند.حال اگر این رقابت به صحنه ی تخریب و جنجال سازی تبدیل شود فضا را غبار آلود نموده و انتخاب را دچار انحراف می سازد.

در روز گذشته نیز در رسانه ها شاهد دروغ پراکنی و تخریب یکی از چهره های شاخص انتخابات در مجلس شورای اسلامی  توسط ستاد انتخاباتی رقیب اصلی این نامزد بودیم.

روز گذشته مصاحبه ای از قائم مقام ستاد انتخاباتی ابولفضل موسوی در رسانه ها مبنی بر انصراف از شرکت در مناظره توسط آقای محمد صالح جوکار به دلیل عدم آمادگی ایشان بودیم در حالی که نه تنها آقی جوکار خواهان برگزاری مناظره بودند بلکه ستاد آقای موسوی آن هم به علت ظرفیت پایین سالن همایش محل برگزاری از شرکت در مناظره انصراف دادند...

بخشی از مصاحبه آقای حسین کافی قائم مقام ستاد انتخاباتی آقای موسوی به این صورت است:

«حسین کافی قائم مقام ستاد مرکزی مهندس موسوی ساعتی پیش، از اعلام عدم آمادگی محمد صالح جوکار کاندیدای مورد حمایت لیست اصوگرایان در برگزاری مناظره انتخاباتی در دانشگاه علم وهنر یزد خبر داد.»

این درحالی است که مسئول تحلیل و بررسی پایگاه شهید احمد کاظمی دانشگاه علم و هنر یزد صحبت های منتشر شده از ستاد آقی موسوی را تکذیب کرد و اذعان داشت طی تماسی که با آقای مجری مسئول ستاد انتخاباتی آقای موسوی داشته آقای مجری ظرفیت پایین سالن محل برگزاری مناظره را بهانه ای برای رد مناظره اعلام کرده اند و از شرکت در این برنامه خودداری نموده اند و آقای موسوی نیز در برنامه پرسش و پاسخی که در دانشگاه علم و هنر در روز دوشنبه انجام گرفته توپ را به زمین ستاد انتخاباتی خود انداخته است.

حال باید کمی اندیشید که نامزدی که نتواند بر ستاد انتخاباتی خود نظارت داشته باشد ، چگونه می خواهد بر روند اجرای قانون و همچنین قانون گزاری نظارت داشته باشد.


نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:13 ب.ظ http://medadtrash.ir

سلام
صمیمانه از شما دعوت می نماییم تا در نظر سنجی ما شرکت نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد