یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد
یار مهربان

یار مهربان

مسجد ابولفضل حسن آباد مشیر یزد

نعیمه تو یک خمینی نیستی

نعیمه اشراقی در صفحه فیسبوک خود نوشت: «جوک دیگری را که برای امام تعریف کردیم و همیشه به شوخی یاد می‌کردند این بود. امام خمینی:‌ ای پاسداران بیوه شهدا را بگیرید‌ ای کاش من هم یک پاسدار بودم.» 
پس از انتشار این گفته واکنش‌ها در فضای مجازی و فیسبوک آغاز شد. نعیمه اشراقی این نوشته خود و سپس کامنتهای معترضین را حذف کرد و پس از چند ساعت در پست دیگری اذعان داشت که پروفایل جعلی منتسب به ایشان این نوشته را درج کرده و او خاک پای خانواده شهدا هست.
  
اما این گفته نوه امام نیز صحت نداشت و پس از مشخص شدن دروغ پست تکذیبیه را هم حذف کرد.



مقتدر مظلوم - خانم نعیمه اشراقی ، راه درست را انتخاب کنید!

خانم نعیمه اشراقی ، فکر کنم این را از یاد بردید که شهدا برای چه به جنگ رفته اند ، پس بگذارید یادآوری کنم : شهدا برای دفاع از خاک ، ناموس و خانواده خود به میدان جنگ رفته اند.

شما اصلا حق بی احترامی و به سخره گرفتن خانواده شهدا را ندارید ، بگذارید یک نصیحتیبه شما بکنم ؛ زمانی دشمنان خارجی قصد اهانت به ایران و ایرانی داشتند و این جوانان ، در مقابلشان ایستادند و مقاومت کردند و جنگیدند ، حال اگر شما حد خود را رعایت نکنید و بیش از این به اهانت های خود ادامه دهید ، مطمئن باشید شما هم به عنوان یکی از دشمنانهمین جوان ها به شمار خواهید آمد ، پس کمی تامل کنید و راه درست را انتخاب کنید.

بدینوسیله ما همگی از نعیمه اشراقی و اعمال ننگین او که برای خودنمایی و مطرح کردن خود ، حاضر است ارزش ها را به شوخی و سخره بگیرد اعلام برائت میجوییم
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد