آرزوی دیرینه ام بود..

لیزی آنجورین،ستاره سینمای نیجریه رسما به دین اسلام مشرف شد که به گفته خودش دین مورد علاقه اش از دوران کودکی بوده است. 

وی در این باره گفت:از کودکی به اسلام علاقه مند بودم اما به خاطر پدرم که مسیحی بودن نمی توانستم به این دین گرایش پیدا کنم. 

آنجورین یکی از ستارگان «نالیوود» است که پس از روی آوردن به اسلام نام «آسیه» را برای خود انتخاب کرده و در همه جا با حجاب حضور پیدا می کند. 

وی می گوید:پس از مرگ پدرم آرزوی دیرینه زندگی ام را تحقق بخشیدم و مسلمان شدم. 

آنجورین با اشاره به اینکه اسلام برای او آرامش بیشتری را در زندگی به همراه آورده است می افزاید:من همواره با پدرم به کلیسا می رفتم در حالی که همیشه تمایل به دین اسلام را در قلب خود داشتم. 

باید اعلام کنم که اگرچه مشرف شدنم به دین اسلام میلیونها تن از طرفدارانم و جامعه سینمایی نیجریه را شگفت زده کرده،اما این بخشی از رویای زندگی ام بود که به حقیقت پیوسته است. 

لیزی انجورین اولین فردی نیست که با تشرفش به دین اسلام، تیتر اخبار نیجریه را به خود اختصاص داده است.

در ماه ژوئیه امسال تشرف دختر یکی از کشیش های سرشناس نیجریه ای، سبب ایجاد تنش بین مسیحیان و مسلمانان جنوب شرقی نیجریه گشت.

من این خبر رو خوندم بعد پیش خودم فکر کردم اگه اهالی نیجریه وضع بی حجابی و برهنگی زنان ما رو ببینن چی فکر میکنن؟!

حتما پیش خودشون میگن مسلمونها و شیعه ها خودشون دارن از دینشون خارج میشن

حالا چی شده که لیزی انجورین مسلمون شده!!!

امیدوارم همه اونهایی که این خبررو میخونن یه فکری کنن برای اونهایی که به پوشش و طرز رفتار ما بعنوان یه مسلمون و بخصوص شیعه نگاه میکنن،شاید اونام یکی شبیه لیزی انجورین باشن ولی ما با پوشش و رفتار زشتمون اونا رو از دین اسلام زده کنیم..

یه مسیحی میاد مسلمون میشه بعد حجاب و پوشش اسلامی رو از بعضی از ما مسلمونا بهتر رعایت میکنه..خواهر من،مادر من،تو رو قسم میدم به امام حسینی که برای تثبیت عقاید الهی و برپایی اسلام و عدل شهید شد بیا تو این ماه عزا یه کم طرز پوششت رو اصلاح کن که اگه کسی دیدت بگه عیول اینا چقدر برا امامشون احترام قایلن،لباس مادرش رو پوشیدن برای همدردی با مادرش..

حضرت زهرا(س)ایـن ایـام تسلیت باد..

حجاب محبت خداوند است به زنان

آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار با شهیندخت ملاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور با بیان اینکه بشر همواره در معرض خسران و آسیب قرار دارد اظهار کرد:زندگی انسان‌ها آمیخته با مشکلات است و در این میان کسانی که اهل ایمان و عمل باشند می‌توانند نجات یابند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه خداوند بندگانش را دوست دارد و محبتش نسبت به زنان حتی بیشتر از مردان است گفت: بهترین نمونه محبت الهی نسبت به زنان حجابی است که برای بانوان اختصاص داده شده هرچند غربی‌ها آن را محدودیت می‌نامند در حالیکه نوعی کرامت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) در روایتی می‌فرمایند زنان از آن نظر که عزیز خداوند هستند باید حجاب داشته باشند تا مصون بمانند؛ زنان در حقیقت مانند گلی هستند که باید پوشیده بمانند تا آسیب نبینند ولی جامعه غرب بر خلاف این اندیشه الهی رفتار می‌کند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به روایتی از حضرت محمد(ص) که زنان را ریحانه می‌نامد گفت: تساوی زن و مرد این نیست که هر کاری مردان انجام می‌دانند برای زنان هم مشکلی نداشته باشد زیرا زنان و مردان دارای تفاوت‌هایی هستند و عدل در اینجا بدان معناست که حق هر جنس متناسب با توانایی‌ها و ویژگی‌هایش داده شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم عنوان داشت: رژیم پهلوی و سلسله‌های پادشاهی قبل از آن فرهنگی نازل و ضعیف را در مورد زنان ترویج کرده‌ بودند و ما اکنون میراث‌دار همان فرهنگ هستیم؛ امیدواریم به لطف حکومت جمهوری اسلامی و برکت ولایت فقیه بتوانیم در راه اصلاح این فرهنگ گام برداریم.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه در رژیم گذشته برخی زنان افتخار خود را در برهنگی می‌دانستند گفت: امروز افتخار و عزت ما زنانی هستند که با حجاب کامل به وظایف خود عمل می‌کنند و نسلی را پرورش می‌دهند که فرهنگ ایثار و شهادت را زنده می‌کنند و هرگاه ولایت فقیه امری کند آماده جانفشانی هستند.

وی بیان داشت: دشمنان فقط منطق زور را تحمیل می‌کنند و ما نیز باید به آنها نشان میدهیم که در مقابلشان تسلیم نخواهیم شد..

برپايی نمايشگاه حجاب كوثر در بروجرد

حجة الاسلام احمدرضا غلامی،رئيس اداره تبليغات اسلامی بروجرد از برگزاری

نمايشگاه حجاب كوثر دراين شهرستان خبر داد و گفت:

حجاب و عفاف به‌عنوان دو ارزش در جوامع اسلامی مطرح هستند و

همواره اين دو واژه در كنار هم به كار برده می‌شود.

وی با بيان اينكه حجاب يك سرمايه عظيم است و به عنوان يك ارزش والا و برتر هميشه مطرح

می‌شود،بيان داشت:در اين نمايشگاه غرفه‌های مختلفی از جمله

غرفه انواع چادرها، غرفه مقنعه‌ها واجناس مختلف حجاب برای همه سليقه‌ها وجود دارد.

حجتة الاسلام غلامی در پایان يادآورشد:

اين نمايشگاه از هشتم آبان‌ماه جاری به مدت ۱۰  روز آماده بازديد علاقه‌مندان است.

پله پله تا چادر

توی مدرسه مون جزو اولین نفرهایی بودم که توی دوران دبیرستان ابروهامو برداشتم.میرفتم مدرسه یه ته آرایش هم داشتم(اهل آرایش نبودم. فقط یه کم ته آرایش...) موهامم که همیشه بیرون بود یعنی مقنعه ام فرق سرم بود!

یادمه وقتی جشن فارغ التحصیلی با صورت آرایش کرده و مانتوی کوتاه (یه کم پایین تر از کمر) رفته بودم دانشگاه، یکی از مسئولین شاکی شده بود که من چرا با این وضع اومدم؟!آزاده ذاکر(یکی از دوستام) به اون مسئول گفته بود که:شما خودتون چرا آرایش دارید؟مسئوله گفته: من فرق دارم.آزاده جواب داده بود که:فرقی بین شمادوتا نیست.. شما فارغ التحصیلید،اونم فارغ التحصیله...

سال پشت کنکور رفتم یه آموزشگاه (تا از فضای درس زیاد فاصله نگیرم)دو تا از اساتید مرد اون آموزشگاه کلی خاطرخواه توی آموزشگاه داشتن(یعنی بچه ها دوسشون داشت.روزهای اول حالت عادی خودم میرفتم اونجا (مانتو تنگ،ته آرایش،موهامم که بیرون)

حالم از هرچی آرایش (جلو نامحرم) بود به هم خورد!!! هنوزم که هنوزه حالم به هم میخوره.من ظاهرم هرجوری بود،برای زیبا بودن خودم بود،نه برای جلب توجه کردن.حالم از جلب توجه کردن (اونم برای دوتا مردی که زن دارن) بهم خورد. با خودم فکر کردم؛ وقتی عده ای برای جلب توجه آرایش میکنن، یعنی آرایش ابزاری برای جذب نامحرم هستش،حالا اگه کسی پیدا بشه و قصدش جذب نامحرم نباشه،ولی از ابزار جذب نامحرم استفاده کنه ناخواسته به اون مقصد شوم رسیده،برای همین آرایش رو برای همیشه گذاشتم کنار...

گذشت و گذشت تا که کنکور دادم و رفتم دانشگاه.ترم اول بود که..........

ادامه نوشته

حجاب علت است يا معلول؟!

بنظرتون حجاب علت است يا معلول؟؟
در ابتدا بايد يه مقدمه اي بگم در مورد چيزي که ميخوام مطرح کنم.. قصد اينه بدونيم جامعه اي که نهال،شالوده و پايه اش با نام اسلام شروع به کار کرده و براي رسيدن به اسلام و تمام واجبات و عرف و اعتقاداتش خون صدها هزاران شهيد ريخته شده واقعا مردمش بايد اينطوري از خون اون شهيدان پاسداري کنن و قدر زحماتشونو بدونن؟!!!

حضرت زهرا(س) شهيد شد،حضرت زينب(س) شهيد شد،تمام زنان معصوم و بزرگ دين ما شهيد شدن،شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و هزاران هزار شخص ديگه کشته شدن.. براي چي؟؟اصلا از خودت پرسيدي چرا شهيد شدن؟؟اينها همه رفتن شهيد شدن که امثال منو شماها بيايم روسريمونو بذاريم پس کلمون؟

مانتویی بپوشی که فقط اسمش مانتو باشه ولی اندازش قدره یه بلوزه؟

ساپورت بپوشيم و برجستگيهاي بدنمونو نشون نامحرم بديم؟

چادر رو فقط براي بستن دهن بعضيها مثلا حراست دانشگاه بپوشيم؟

خواهر تو رو حضرت زهرا قسم ميدم يه خورده بخودت بيا اصلا ببينم براي چه چيزي خلق شدي؟

تکليفت چيه؟اصلا با خودت چند چندي؟؟چند روز ديگه هم محرمه طوري خودتو بَزَک ميکني که انگار ميخواي بري عروسي..

خواهر فقط شماهم نيستي!!

بله منِ پسرم هستم که شما رو تحريک ميکنم يا عکسش که شما منو تحريک ميکني...

پسره ميره عَلَم بگيره اونقدر ک........

ادامه نوشته

تهدیدی برای کرامت زن

کشف حجابضمن تبريک و شادباش بمناسبت سي و چهارمين سالگرد بهار آزادي

لازم دونستم که منم در يادآوري اون ايام يه سهم خيلي کوچيکي داشته باشم..مطلبي که يه جورايي به موضوع وبلاگ ما مربوط ميشه کار خيلي ناشايستي بود که رضاخان قصد انجام دادن اون رو داشت.خدا رو شکر عفت زنان و غيرت مردان ايراني يه جوری سد و مانع براي جلوگيري از کار رضاشاه شد.مطمينم تا حالا فهميدين که ميخوام در مورد چي صحبت کنم..

بله کار خيلي زشت و ناشايست رضاخان:جنایت کشف حجاب.. 

اين اقدام رضا خان بعد از تنها سفر خارجي که به ترکيه داشت و تحت تأثير اقدامات غرب‌گرايانه

آتاتورک انجام گرفت،رضا شاه قانون کشف حجاب رو يهويي صادر نکرد.توی همين موقعيت بود که شايعاتي درباره تصويب قانون منع حجاب پخش شد.رضا شاه ترجيح ميداد که مردم ايران لباس متحدالشکل بپوشند، کلاه پهلوي روي سرشون بذارن و نسبت به اعتقادات ديني در زمينه حجاب سستي نشون بدن. رضا شاه که شديداً تحت تأثيربي‌حجابي زنان ترکيه قرار گرفته بود،اين مسئله رو بعد از يک سال از گذشت سفر به ترکيه به محمود جم «رئيس‌الوزرا» اينجوري بازگو کرد:

ادامه نوشته

چادر سفیدها

  به اطلاع خبر گزاری ایسنا:

شهر ورزنه استان اصفهان را به خاطر زنان و دختران چادر سفید،

سفیدترین شهر ایران می نامند. ‌مقابله با گرمای شدید تابستانی،

قرار گرفتن در نقطه کویری و استفاده از پنبه از جمله دلایلی است

که پوشیدن چادر سفید را به سنتی دیرینه در این منطقه تبدیل کرده است.

من میخوام این خبر رو با عقل ناقصم اینجوری تحلیل کنم که

اگر دختر ها و زنهای کم طاقت و گرمایی در اونجا بودن آیا به این سنت پایبند بودن

یا این سنت رو به فراموشی میسپردن؟؟!!

به نظر شما این خانم ها نمیتونستن واسه خودشون توجیح بیارن که

هوا خیلی گرمه،خب پس بهتره که دیگه چادر نپوشیم..؟؟

خانمهای شهر ورزنه میتونستن مثل خیلی از شهر های گرم،

حجابشون رو قربونی آسان طلبی و راحتی بکنن،ولی چرا نکردن؟؟!!

شاید دلیلش اینه که  تو شهر ورزنه....

ادامه نوشته

چادر حجاب برتر

  چادر به جهت اینکه هم مانع برهنگی و نمایان شدن بدنه،هم حجم بدن رو می پوشونه و در ضمن مشکلاتی که برای پوشش با مانتو ذکر میشه تو چادر نیست،کامل ترین و بهترین پوشش برای خانم هاست.علاوه براینکه خانم ها رو از بسیاری از آفات حفظ میکنه،مانع از مفسده انگیزی و ایجاد تحریک و به گناه انداختن دیگران میشه . چادر بسیاری از دغدغه های فکری ناشی از علاقه به خودنمایی و تکلیف های بیجا در این مورد را از بین میبره . همچنین نمیشه انکار کرد که وقار و متانتی که زن در چادر پیدا میکنه،تو هیچ نوع پوشش دیگه ای نمیشه پیدا کرد.البته امروزه چادر رو هم به فساد کشیدن و باید این مسایل رو نادیده گرفت..

شنیدم و دیدم که بعضی خانم ها میگن فلانی رو ببین همه کاری میکنه ولی چادر میپوشه اگه منم بپوشم هیچ فرقی با اون ندارم ولی بنظر من اصلا ربطی نداره هرکسی مسیول کارهای خودشه و نباید خیلی مهم باشه که ببینم مردم میخوان چی بگن یا چی فکر میکنن.بقول حاج آقا یوسف تو فیلم رسوایی خطاب به اون خانم:خدا پرونده ای رو که آدمها برای انسانها مینویسن نگاه نمیکنه..

خانم محترم بنظر من اگه شما برای مردم میخوای چادر بپوشی همون بهتر که نپوشی!!!ما قراره برای تکامل خودمون و رسوندن خودمون بخدا حجابمون رو رعایت کنیم حالا مردم میخوان بگن دِمُده است یا میخوان بگن منی که چادر میپوشم مُنگُلم،بزار بگن..

به امید روزی که چادر و حجاب کامل توی کشورمون فرهنگ سازی بشه...


ما منـتـظر نیستیم

بی حجاب و بدحجاب و اصولاً هر کسی که ارزش های اسلامی رو کنار میزاره ، هرگز

منتظر امام زمان(عج) نیست . چرا که امام زمان(عج) برای اصلاح و هدایت بشر به سمت

خداوند و معنویت و ارزش های اسلامی میاد و اینجور افراد تو فکر و عمل با این اصلاحات

مخالفن . چطور میشه کسی که رفتارش دل امام زمان(عج) رو به درد میاره،خاطر

شریف آقا رو میرنجونه، دوستدار و منتظر ایشون باشه؟

حجاب هم یک امر کاملاً مهم در اسلامه و

...یک مسلمون وظیفه داره حجاب اسلامی رو رعایت کنه

به امید روزی که هممون با تمام وجود به امام زمان (عج) فکر کنیم و 

  خودمون رو برای تعجیلش آماده کنیم و همش به این فکر کنیم که  

...اگه حضرت ازمون پرسید این چیه که پوشیدی،شرمنده ایشون نشیم

قدر مطلق

اگه دو خط دو طرف عدد قرار بگیره،عدد رو مثبت می کنه حتی اگر منفی باشه،دوخط که اسمشون قدر مطلقه. چادر من ؛قدر مطلق منه چه خوب باشم چه بد،چه زشت باشم چه زیبا،از من انسانی خوب می سازه. انسانی که اگه هیچی نداشته باشه ولی آرامش و آراستگی درونی داره..

حجاب در آیات قرآن

از آیات شریف قرآن پیداست که حجاب از تاسیسات اسلام نیست بلکه همون جوری که  قبلاً گفتیم :حجاب زن امریه که از رابطه عاطفی و بنیان جنسی مرد و زن سرچشمه می گیره،البته اگر زن گرفتار کوران هوی و هوس نشده باشه تشخیص میدن که برهنگیش فسادانگیزه و مرد هم به حکم غریزش راضی نیست که نامحرمها همسرش رو ببینن.
همون طوری که هممون میدونیم ولی خیلی هامون رعایت نمیکنیم،اسلام این سنت رو تایید و اون رو واجب کرده که هممون انجام بدیم ولی.. در قرآن مجید آیه هایی در مورد حجاب وجود داره که اهمیتش رو بخوبى روشن میکنه..به لحن آیه های زیر توجه کنید :«یا أیُهَاالنَبی قُل ِلأزواجُکَ وبَناتُکَ ونِساءُ المُومِنین یدنین عَلَیهُنَ من جلابیبهن ذلک ادنی أن یعرفن فلایوزین دکان الله غفوراً رحیماً »

« ای پیامبر ! به همسران و دخترانت و زنان مومنین بگو جلبابهای خود را پیش بکشند تا علاوه بر سوی سروپیشانی ، گردن و سینه ی آنان را نیز بپوشاند . این برای شناخته نشدن آنان بهتر است و در نتیجه از ناحیه ی مردان اجنبی اذیت نمی شوند و اصابتی نمی بینید و خدای متعال همواره آمرزنده ی مهربان بوده است.سوره احزاب آیه 59 »

« وقُل للمؤمنات یَغضُضنَ مِن ابصارهِنَّ و یَحفَظنَ فروجهُنَّ و لایُبدینَ زینَتَهُنَّ اِلاّ ما ظَهَر مِنها ولْیَضرِینَ بِخُمُرهِنَّ على جیوبِهِنَّ ولا یُبدینَ زینتَهُنَّ الاّ لِبُعولَتِهِنَّ » « به زنان مؤمن بگو دیدگان خود فرو خوابانند و دامن هاى خود حفظ کنند و زیورهاشان آشکار نکنند مگر آن چه پیدا است, سرپوش هاى خود بر گریبان ها بزنند و زینت هاى خود را آشکار نکنند مگر براى شوهران.سوره نور آیه ۳۱ »

« وإذا سأَلتُمُوهنَّ متاعاً فَسْئلُوهنَّ مِن وراء حجابٍ ذلکم أطهرُ لِقلوبِکم و قلوبهنَّ » « و هنگامى که چیزى از وسایل زندگى را از آنان [همسران پیامبران] مى خواهید, از پشت پرده بخواهید; این کار براى پاکى دل هاى شما و آن ها بهتر است.سوره احزاب آیه ۵۳ »

حجاب،امنیت اخلاقی و استحکام خانواده

حضرت آیت الله علوی گرکانی اظهار داشتند ؛ بانوان ملاک صلاح و فساد جامعه محسوب می شوند. به طوری که اگر زنان یک اجتماع صالح باشند کل جامعه را به سوی سعادت سوق می دهند اگر زنان بی بند و بار و فاسد باشند ، پایه های ارزشی آن به نابودی کشیده می شود. دین مقدس اسلام و آیات قرآن توجه فراوان به حجاب اسلامی دارند . پس باید فرهنگ بانوان جامعه را طوری ارتقا بخشید که خودشان با احساس وظیفه ، حجاب را حفظ کنند و دختران را قبل از بلوغ با حجاب و عفاف آشنا نمایند آموزش حجاب توسط خانواده ها واجب است و باعث می شود قدمی در احیای ارزش های اسلامی برداریم. رشد بی حجابی و فساد ، جامعه را نابود می کند.( روزنامه پرتو سخن ، شماره 586)

خدا از من به خودم نزدیکتره..

با وجود مشکلاتی که برای مردم بوجود میاد،انسانها بخاطر مشکلاتی که خودشون برای خودشون بوجود میارن و توانایی حل کردنش رو ندارن و خودشون از همه جا بریده میدونن،منکر خدای بزرگ و مهربون میشن...   

منم با توجه به این موضوع و اینکه چند روز پیش خودم با این موضوع برخورد کردم لازم دونستم که مطلبی در این باب بنویسم که به داستان خیلی زیبایی برخورد کردم و لازم دونستم که به اشتراک بزارم که همه بخونن و به وجود خدای متعال پی ببرن و اگر با کسی در این رابطه برخورد کردن بتونن اونهارو راهنمایی کنن..       

(مردي براي اصلاح سروصورتش به آرايشگاه رفت.در بين کار،گفت و  گوي جالبي در مورد خدا بين اونها پيش اومد..

آرايشگر گفت:من باور نميکنم خدايي وجود داشته باشه !

مشتري ازش پرسيد: چرا ؟

آرايشگر گفت:کافيه به خيابون بري و ببيني،مگه ميشه با وجود خدا اينهمه بی حجابی،مريضي و درد و رنج وجود داشته باشه؟

مشتري جوابي نداد و سکوت کرد تا کار آرايشگر تموم شد،از مغازه بيرون رفت.
همين که از آرايشگاه بيرون اومد مردي رو تو خيابون ديد با موهاي ژوليده و کثيف.
با سرعت به آرايشگاه برگشت و رو به آرايشگر گفت :

ادامه نوشته

نکاتی درباره ارتباط با نامحرم در فضای مجازی

با توجه به اینکه امروزه اینترنت تبدیل به زبانی رایج، علی الخصوص در بین جوانان شده است، یکی از مهمترین مسائلی که این روزها جامعه ما را تهدید می کند، شکسته شدن قبح ارتباط با نامحرم است.

از نظر اسلام در حفظ حریم در ارتباط با نامحرم فرقی بین محیط واقعی و محیط مجازی وجود ندارد و ارتباط در محیط مجازی همانند خلوت دو نامحرم است و چون کسی به آنجا راه ندارد، بنابراین محل اشکال است. البته با توجه به احکام و متون اسلامی اگر ترس و خوف افتادن به حرام و یا قصد لذت بردن در میان نباشد، اشکالی وارد نیست. در تشخیص خوف و قصد لذت انسان خود مهمترین قاضی خویش است و از وضع خویش گاه است.

باید توجه داشته باشیم گاه در شروع ارتباط با نامحرم هیچ قصد و احساس گناهی در میان نیست ولی چه بسا همین هم صحبتی ها غرایز جنسی افراد را تحریک کرده و یک الفت و محبت شهوانی بین مرد و زن ایجاد می شود و این نقطه ی آغاز انحراف و فساد است. بنابراین بر هر مسلمانی لازم است در برابر شکسته شدن مرزهای شرعی ایستادگی کند و چنانچه قصد بالا بردن آگاهی های خود را دارد ترجیحا به همجنسان خود مراجعه کند.

ادامه نوشته

حـکمـت خـداونـد

روزگاری نه چندان دور کشتی ای در وسط دریا اسیر طوفان شد و مسافراش همگی غرق شدن.

از تمامی مسافرا فقط دونفر زنده موندن که به سختی خودشون رو به جزیره ای رسوندن.

یکیشون با ایمان بود و اون یکی بی ایمان..

توی اون جزیره بغیر از اون دونفر کسی زندگی نمیکرد،

اونها هر روز برای نجات پیدا کردن از جزیره به ساحل میرفتن..

برای چند روزی که توی اون جزیره بودن،کلبه ای از برگ و چوب برا خودشون ساختن..

یک روز بعد از دعاهای زیادی که فرد باایمان کرد،

از ساحل به سمت کلبه میومدن که دیدن کلبه آتیش گرفته.

اون بی ایمانِ گفت:لعنت به این شانسمون که همش بدبختی میآریم.

حالا توی این جزیره بی کس و کار چیکار کنیم..

این بدبختی ها همش بخاطر دعاهاییِ که تو میکنی.

مرد با ایمان گفت:..........

ادامه نوشته

رخت آسمانی

      بـــوي زهــــرا و مــــريم و هـاجـر                             از پــَر چــادرت سرازير است        

      بشکند آن قلم که بنويسد:                                  “دِمُدِه گشت و دست و پا گير” است  

................                 

      در زماني که شان و ارزش جز                               به دماغ و لباس و ماشين نيست

      تــوي چادر بمان و ثـابت کن                                   ارزش واقعي زن اين نيست..!!!   

                                                   ...............
      خسته اي از تمام مردم شه                                  از چه رو اين قدر تو غم داري؟          

     خواهرم نکند فکر اين کني شايد                              چيزي از ديگران تو کم داري !!         


ادامه نوشته

حجاب منفعت است نه محرومیت..

چرا اسلام براي زنان حجاب رو لازم دونسته؟؟!!

زن در اسلام چرا بايد حجاب داشته باشه؟؟!!

اينها سوالاتي که امروزه زياد مطرح ميشه..در مقدمه بايد گفت که حجاب در اسلام مختص زن نيست بلکه هم زن و هم مرد بايد حجاب داشته باشه...

مسلمان چه مرد چه زن معتقده که رابطه جنسي فقط مال حريم خونواده است و زن براي شوهرش  و مرد براي همسرش جنس مخالفه....

یک:حجاب بيشتر براي حمايت از احترام زن مطرح شده...

در توضيح ابتدا بايد گفت که زنهاي مسلمان دوس دارن وقتي تو جامعه حاضر ميشن نگاه هايي که بهشون ميشه نگاههاي توهين آميز يا نگاه وسيله اي و ابزاري يا نگاه شهوتراني نباشه..

دو:حجاب در اسلام براي زن بعنوان يک امنيت مطرح شده...

زنهاي برهنه باعث ميشن که مردهاي هرزه بهشون بفهمونن که به انسانيت اونها توجهي ندارن...

سه:حجاب يه زن براي جلوگيري مرد سالاري هرزه مطرح ميشه...

بدحجابي و برهنگي زن بنفع خودش نيست بلکه بنفع مردهاي هرزه و يک نشونه برای مرد سالاري هرزه است که از زنها بعنوان يه وسيله استفاده ميکنن..

زن مسلمان ميخواد با رعايت حجاب به جامعه بفهمونه که.......

ادامه نوشته